Зв'язатися з нами

    Відгукнутись

      Додати файл в резюме
      Виберіть файл Файл не вибрано
      *файли у форматі .doc, .docx, .pdf до 5 Мб
      Зв'язатися з нами
      Усі результати
      Кар’єра
      Відкриті вакансії
      Усі вакансії
      Повна зайнятість
      Не повна зайнятість
      IF SMART Київ Повна занятість Досвід роботи від 5 років
      Investment Project Manager

      Функціональні обов’язки:

      • участь у розробці та реалізації інвестиційної стратегії Фонду;
      • аналіз глобального та локального інвестиційного клімату, ринків, трендів;
      • проведення фундаментального аналізу бізнесу (due diligence);
      • розробка інвестиційних та фінансових моделей (PL, BS, CF, IRR, NPV, DDP та ін.);
      • розробка та актуалізація стратегії розвитку бізнесу/активу;
      • декомпозиція стратегічних цілей бізнесу на операційні функції (виробництво, продаж, закупівля, маркетинг, HR, фінанси, IT, СБ);
      • контроль виконання інвестиційних програм бізнесу (CapEx);
      • постановка завдань у рамках проектних груп, управління та координація групами;
      • контроль бюджетів бізнесів/проектів;
      • підготовка звітності та презентаційних матеріалів за проектами;
      • проведення переговорів з контрагентами в рамках проектів.

      Професійний досвід та навички:

      • вища освіта (фінанси, економіка);досвід роботи на позиції Інвестиційний менеджер/Інвестиційний директор від 5 років
      • доведений успішний досвід реалізації інвестиційних проектів (M&A, Project Finance, CapEx);
      • глибока експертиза управління проектами;
      • успішний досвід побудови команди та налагодження нових бізнес-процесів;
      • знання корпоративних фінансів, МСФЗ, економіки підприємства, макроекономіки;
      • значний досвід фінансового моделювання, побудови бізнес-планів, фінансового аудиту;
      • знання фундаментального аналізу, інвестиційної математики, методів оцінки бізнесу;
      • знання локального та глобального ринків капіталу;
      • навички успішного проведення переговорів на топ рівні;
      • наявність професійних сертифікатів вітається (CFA, ACCA, CIMA, PMP тощо);
      • англійська – upper intermediate та вище;
      • готовність до частих відряджень.

      Ключові компетенції:

      • висока працездатність та стресостійкість;
      • цілеспрямованість та вміння досягати результату в умовах стислих термінів та багатозадачності;
      • високий рівень ініціативності та самоорганізованості.

       

      Відгукнутись
      IF SMART Київ Повна занятість Досвід роботи від 3 років
      Sales Director

      Наша компанія, що динамічно розвивається (виробник полікарбонатів в Ужгороді, головний офіс у Києві) шукає професійного, мотивованого та досвідченого директора з продажу для нагляду за повсякденною діяльністю та продажами, пошуку та ведення переговорів з новими клієнтами в Європі та інших експортних ринків. Наш ідеальний кандидат має бути зацікавлений у можливості виявляти, реалізовувати та освоювати нові бізнес можливості, покращувати інвестиційний імідж та стимулювати зростання компанії.

      Кандидат повинен мати багаторічний досвід в управлінні проєктами, розуміння можливостей розвитку компанії з виробництва будівельних матеріалів та послужний перелік успішних угод із клієнтами. Успішний претендент повинен мати відмінні комунікативні, командні та аналітичні навички.

      Функціональні обов’язки:

      • Вміння розробляти та реалізовувати комерційні стратегії B2B, досягнення стратегічних цілей та завдань компанії.
      • Розуміння як проводити маркетингові дослідження та аналіз, включаючи створення бізнес-планів.
      • Управління командою (продаж, маркетинг, логістика, бек-офіс).
      • Розуміння моделей зростання бізнесу та здатність передбачати комерційні можливості.
      • Розробка планів швидкого розширення експортних ринків.
      • Участь у розробці асортименту продукції.
      • Підвищення впізнаваності бренду на європейських ринках.
      • Надання допомоги у встановленні фінансових цілей та розробці бюджетів.
      • Співпраця з акціонерами та материнською холдинговою компанією.
      • Звітування перед наглядовою радою та планувати короткострокові та довгострокові цілі з використанням КPI.
      • Забезпечення реєстрації всіх нормативно-правових документів та контроль за їх дотриманням.

      Професійний досвід та навички:

      • Технічна освіта/ досвід роботи
      • Не менше З років досвіду успішної роботи директором з продажу/комерційним менеджером/директором в компанії будівельних матеріалів, або іншої відповідної ролі.
      • Результативність у сфері продажу та/або маркетингу, а також здатність керувати відносинами з ключовими клієнтами та зацікавленими сторонами.
      • Глибоке розуміння методів та аналізу дослідження ринку.
      • Гарне знання фінансових/бюджетних процесів.
      • Відмінна комерційна обізнаність у поєднанні зі стратегічним мисленням.
      • Відмінні організаційні та лідерські навички.
      • Видатні навички спілкування та міжособистісного спілкування.
      • Здатність вселяти впевненість і створювати довіру.
      • Здатність працювати в напружених умовах, ефективно планувати робоче навантаження та делегувати повноваження.
      • Готовність до частих відряджень (до 50% робочого часу в Україні та за кордоном).
      • Вільно володіє письмовою та розмовною англійською.

      Ми пропонуємо:

      • Працевлаштування відповідно до законодавства України.
      • Достойний рівень оплати праці + бонуси під час виконання бюджету.
      • Медичне страхування.
      Відгукнутись
      SOTON Ужгород Повна занятість Досвід роботи від 2 років
      Бухгалтер

      Вимоги: повна вища освіта відповідного напряму підготовки

      Офіс розташований за адресою: м. Ужгород,   вул. Болгарська,5

      Обов’язки:

      • Здійснення нарахування заробітних плат працівникам підприємства згідно чинного законодавства.
      • Здійснення реєстрацію бухгалтерських проводок та їх рознесення.
      • Здійснення нарахування та перерахування страхових внесків у державні позабюджетні соціальні фонди, заробітних плат робітників і службовців, інших виплат та платежів, а також відрахування коштів на матеріальне стимулювання працівників підприємства.
      • Підготовка періодичної звітності: 1-ДФ та ЄСВ
      • Ведення взаєморозрахунків з підзвітними особами (авансові звіти)
      • Відображення в обліку оренди у фізичних осіб.
      • Ведення та контроль взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями

      Адреса: м. Ужгород, вул. Болгарська,5

      Контактна особа: Роксолана

      Телефон: +38 (067) 077 10 07

      Відгукнутись
      SMART GRANIT Запоріжжя. Повна занятість Досвід роботи від 3 років
      Директор з продажу.

      Запрошуємо на постійну роботу Директора з продажу.

      м. Запоріжжя. 

      Вимоги:

      1. Вища освіта.
      2. Досвід виконання фінансових планів, розуміння основних принципів ефективності бізнес-процесів
      3. Досвід роботи у роздрібній та оптовий торгівлі.
      4. Вміння вести переговори та досягати результатів.
      5. Досвід керівництва підлеглими співробітниками.
      6. Вміння приймати раціональні рішення та нести за них відповідальність
      7. Комунікабельність, лідерські якості, креативність.

      Обов’язки:

      1. Розробка та реалізація комерційної стратегії розвитку компанії.
      2. Розробка поточних і перспективних планів розширення діяльності підприємства.
      3. Постійний моніторинг конкурентного середовища на ринку, аналіз попиту та пропозиції.
      4. Виявлення та усунення недоліків у роботі, впровадження систем розвитку компанії.
      5. Контроль за збільшенням об’ємів роздрібного і оптового продажу продукції.
      6. Аналіз досягнених результатів та причин відхилень фактичних показників від планових.
      7. Проведення зустрічей з клієнтами, ведення переговорів.
      8. Управління персоналом.
      9. Організація та координація взаємодії між суміжними підрозділами підприємства.
      10. Розподіл, делегування та контроль виконання завдань співробітниками.

       Умови роботи:

      1. Офіційне оформлення, соц. пакет, мед. страхування за рахунок підприємства.
      2. Стабільна заробітна плата.
      3. Графік роботи пн-пт, з 7:30 до 16:00 (повна зайнятість).
      Відгукнутись
      SOTON Ужгород Повна занятість Досвід роботи від 2 років
      Інженер-технолог (екструзія поликарбонату)

      На сучасне автоматизоване виробництво полікарбонатних листів потрібні вантажники. 

      Вимоги:

      •       вища освіта в сфері полімерної промисловості (або технічна з хімічним напрямком);
      •       бажання вчитися та розвиватися;
      •       уважність, аналітичне мислення, відповідальність;
      •       комунікабельність (вміння працювати в колективі);
      •       знання стандартів ISO;
      •       стресостійкість;
      •       впевнений користувач ПК (обов’язкове знання Word, Excel);
      •       середній рівень англійської мови (Intermediate, Upper-Intermediate).

      Обов’язки:

      • підготовка та видача технологічних карт на виробництво;
      • щоденний контроль дотримання технологічної дисципліни;
      • виявлення порушень технологічної дисципліни, оформлення відповідних документів;
      • розробка технологічних інструкцій, внесення змін до них;
      • участь у розслідуванні рекламацій: дослідження причин виникнення невідповідної продукції, усунення виявлених дефектів, розробка рекомендацій щодо їх запобігання та усунення; оформлення відповідної документації;
      • тестування сировини, добавок, барвників; оформлення актів по тестуванню;
      • підготовка пропозицій щодо заходів покращення якості продукції та модернізації виробництва з урахуванням світового досвіду.

      Умови:

      • офіційне працевлаштування;
      • режим роботи – з 8.00 до 17.00 годин, 5 днів на тиждень, субота-неділя – вихідні;
      • комфортні умови роботи;
      • оплачувана відпустка;
      • медична страховка;
      • заробітна плата за результатами співбесіди, в залежності від кваліфікації кандидата.

      Адреса: м. Ужгород, вул. Болгарська,5

      Контактна особа: Роксолана +38 (067) 077 10 07

      Відгукнутись
      SOTON Ужгород Повна занятість Досвід роботи від 1 рок
      Машиніст екструдера

      На сучасне автоматизоване виробництво з виготовлення полікарбонатних листів потрібні машиністи екструдера

      Умови роботи:

      • офіційне працевлаштування;
      • оплачувана відпустка та лікарняні;   
      • своєчасна та прозора оплата праці (двічі на місяць).

      Обов’язки:

      • керування виробничою лінією з виробництва листів полікарбонату шляхом екструзії;
      • контроль та управління роботою машин та механізмів;
      • перевірка готової продукції відповідно до вимог технологічних карт та інструкцій з якості;
      • ведення виробничої документації.

      Тип зайнятості: повна

      Адреса: м. Ужгород, вул. Болгарська,5 

      Контактна особа: Роксолана

      Телефон: +38 (067) 077 10 07

      Відгукнутись
      SOTON Ужгород Повна занятість Досвід роботи від 5 років
      Операційний директор

      Компанія Смарт-Холдинг оголошує конкурс на позицію Операційний директор для бізнес-напрямку з виробництва і продажу стільникового і монолітного полікарбонату. Ми шукаємо кваліфікованого CEO, який допоможе в досягненні стратегічних показників компанії, а також займатиметься вирішенням операційних питань.

      Вимоги:

      • досвід роботи на великому виробництві від 10 років;
      • досвід організації та управління виробничим підприємством;
      • досвід управління командою від 100 осіб;
      • досвід розробки стратегій для досягнення планових показників відділами компанії;
      • доведений досвід реалізації успішних проектів на виробничих підприємствах

      Умови роботи:

      • повний робочий день з 08:00 до 16:30,
      • місце знаходження підприємства: м.Ужгород, вул. Болгарська,5

      Обов’язки:

      • досягнення стратегічних цілей бізнесу через операційне управління компанією;
      • забезпечення безперебійної роботи компанії і координація роботи її департаментів (виробництво, продажу, закупівлі, фінанси, HR, IT);
      • побудова ефективної системи управління та оптимізація бізнес-процесів компанії;
      • збільшення ефективності бізнесу через оптимізацію витрат, збільшення продуктивності, зниження собівартості виробництва;
      • розробка політик і регламентів з метою формалізації і стандартизації бізнес-процесів;
      • оптимізація документообігу в компанії;
      • розробка системи управління ризиками, виявлення і оцінка бізнес-ризиків;
      • здійснення оперативної оцінки результатів діяльності компанії, виявлення недоліків і розробка планів по їх усуненню;
      • звітність перед Правлінням компанії
      Відгукнутись
      SMART GRANIT Дніпро Повна занятість Досвід роботи від 2 років
      Регіональний менеджер з продажу м. Дніпро

       У зв’язку із розширенням відділу продажу, запрошуємо на постійну роботу територіального менеджера (менеджера з розвитку).

      м. Дніпро

       Вимоги:

      1. Вища, середньо-спеціальна освіта.
      2. Знання офісних програм.
      3. Комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість, самоорганізація.
      4. Здатність працювати на результат.
      5. Вміння самостійно приймати рішення.
      6. Наявність водійських прав, власне авто.

      Обов’язки:

      1. Оптові та роздрібні продажі в напрямках: будівельні компанії, підрядні організації, населення.
      2. Пошук та активація нових замовників.
      3. Пошук альтернативних джерел продажів.
      4. Розширення бази збуту та збільшення обсягів збуту продукції.
      5. Готовність до активної діяльності. Готовність до роботи, яка вимагає бути в постійному пересуванні по регіону для пошуку нових каналів збуту продукції.
      6. Робота за затвердженим маршрутом.
      7. Розвиток активної клієнтської бази.
      8. Виконання планів, цілей і завдань.
      9. Надання необхідної щотижневої звітності.

      Умови роботи:

      1. Офіційне оформлення, соц. пакет, мед. страхування за рахунок підприємства.
      2. Стабільна заробітна плата.
      Відгукнутись
      SMART GRANIT Запоріжжя Повна занятість Досвід роботи від 2 років
      Менеджер з продажу м. Запоріжжя

      У зв’язку із розширенням відділу продажу, запрошуємо на постійну роботу територіального менеджера (менеджера з розвитку).

      м. Запоріжжя

       Вимоги:

      1. Вища, середньо-спеціальна освіта.
      2. Знання офісних програм.
      3. Комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість, самоорганізація.
      4. Здатність працювати на результат.
      5. Вміння самостійно приймати рішення.
      6. Наявність водійських прав, власне авто.

      Обов’язки:

      1. Оптові та роздрібні продажі в напрямках: будівельні компанії, підрядні організації, населення.
      2. Пошук та активація нових замовників.
      3. Пошук альтернативних джерел продажів.
      4. Розширення бази збуту та збільшення обсягів збуту продукції.
      5. Готовність до активної діяльності. Готовність до роботи, яка вимагає бути в постійному пересуванні по регіону для пошуку нових каналів збуту продукції.
      6. Робота за затвердженим маршрутом.
      7. Розвиток активної клієнтської бази.
      8. Виконання планів, цілей і завдань.
      9. Надання необхідної щотижневої звітності.

      Умови роботи:

      1. Офіційне оформлення, соц. пакет, мед. страхування за рахунок підприємства.
      2. Стабільна заробітна плата.
      Відгукнутись
      SOTON Ужгород Повна занятість Без досвіду роботи
      Укладальник-пакувальник

      На сучасне автоматизоване виробництво полікарбонатних листів потрібні укладальники-пакувальники

      • офіційне працевлаштування;     
      • оплачувана відпустка та лікарняні;   
      • своєчасна та прозора оплата праці (двічі на місяць).

      Обов’язки:

      • забезпечення виробничої лінії сировиною;
      • контроль роботи виробничої лінії;
      • торцювання готової продукції;
      • перекладання полікарбонатних листів (до 12 м завдовжки) з лінії на піддони;
      • пакування продукції;
      • пакування відходів

      Тип зайнятості: повна

      Адреса: м. Ужгород, вул. Болгарська,5

      Контактна особа: Роксолана

      Телефон: +38 (067) 077 10 07

      Відгукнутись
      SOTON Ужгород Повна занятість Досвід роботи від 3 років
      Юрисконсульт

      Досвід роботи від 3 років на середніх і великих виробничих підприємствах

      У нас дружна згуртована команда і нам важливі особистісні якості співробітників, ми очікуємо, що наш новий колега буде порядним, чесним, відповідальним та комунікабельним

      Вимоги:

      • уважність;
      • грамотність;
      • наявність логічного мислення;
      • вміння складати документи юридичного характеру.

      Умови роботи:

      • Повний робочий день з 08:00 до 16:30,
      • місце знаходження підприємства: м. Ужгород, вул. Болгарська,5

      Обов’язки:

      • Розроблення внутрішніх документів підприємства (бізнес-процеси, положення, інструкції).
      • Договірна робота.
      • Претензійно-позовна робота.
      • Участь у розробленні та здійсненні заходів із забезпечення фінансової та трудової дисципліни, забезпеченню зберігання майна підприємства.
      • Супровід перевірок правоохоронних та контролюючих органів.
      • Корпоративне право.
      Відгукнутись
      Стажування
      IF SMART Київ Повна зайнятість Без досвіду
      Інвестиційний аналітик (стажування):

      Ваші обов’язки:

      • галузеві дослідження та аналіз;
      • підготовка звітів, розрахунків та презентацій щодо обраних активів;
      • аналіз та структурування даних;

      Ви підходите нам якщо у Вас:

      • вища освіта (або студент 3-5 курсів);
      • хороші знання MS Office, особливо Excel Power Point;
      • аналітичний склад розуму, посидючість, уважність до деталей, інтерес до аналізу великих масивів даних та різнопланової інформації;
      • знання та розуміння процесів фінансового моделювання, оцінки проєктів та бізнесу, інвестиційних та операційних фінансових показників;

      Ми гарантуємо Вам:

      • офіційне працевлаштування;
      • можливість віддаленої роботи;
      • комфортний офіс у центрі міста;
      • мовні та профільні курси;
      • особистий план розвитку та наявність кар’єрного ментору;
      • корпоративи та тімбілдинги;
      • медичне страхування.
      Відгукнутись
      Не знайшли відповідну вакансію?
      У нас можуть знайти своє місце як досвідчені фахівці, так і молоді претенденти. Якщо ви мрієте стати частиною нашої команди, надсилайте резюме на пошту: hr@ifsmart.com.ua
      Або скористайтесь формою на нашому сайті.
      Зв'язатися з нами
      Зв'язатися з нами
      Дякуємо за вашу заявку!
      Дякую за те, що залишили заявку на нашому сайті. Наш менеджер обов'язково зв'яжеться з вами!
      Повернутися на сторінку